Ana Sayfa Yerel Asayiş Siyaset Ekonomi Güncel Spor Dünya Eğitim Sağlık Kultur-Sanat
Türkiye, Almanya'ya nota verdi
İstanbul'da Nisan ayında denize girdiler
Tunceli'de teröristlerle sıcak temas!
Ermenistan'da protestolar yeniden başladı
İşte son çocuk Başbakan

Recai Kıcıkoğlu

Kızılören 2287 m
11 Ocak 2018 Perşembe

(Sarıkamış Şehitleri Anısına Tırmanış)

Yılın 1. tırmanışı

Konya’ya 40 km mesafedeki bu dağa 2 bayan 39 erkek dağcı gelerek bu anlamlı tırmanışa katıldı. Beyşehir’den, Karaman’dan, Ereğli’den, Akşehir’den katılımlar oldu. 5 km yürüdük, dağın yamacına vardık. Kar 15 santim, hava güneşli ve tam dağcılık havası var. Ben kılavuzluk yapıyorum, Hüseyin Turan teknik sorumlu görevi üstleniyor. Bülent Tutaysalgır ise artçılık yapıyor. Ekip genç bir ekip. Bu ekibi zirveye taşımak kolay değil, bir ucu 100 metre geliyor. Kar 30 santim. İki saat oldu, yükseliyoruz. Aksaray’daki Hasandağı karlı görünüyor. Bir mola veriyoruz. Montlar çıkıyor yazlıklar giyiliyor. Hava ısındı. Kar yüksek, karın altı buz. Son 600 metre, dağın en zor yeri, aşağısı uçurum. Tırmanış devam ediyor. Son metrelerde çok zorlandık. 4 saatte zirveye vardık. Zirvenin tadına doyamadık. 40 yıldır geliriz, böyle bir hava görmedik. Zirvede 2 saat kaldık, kar 50 santim. Şehitlerimiz için dua ettik ve inişe geçtik. İnişte düşmeler kalkmalar oldu. 3 saatte aşağıya indik. 36 bin adım, 2287 metre tırmandık.

Başka bir zirvede buluşmak dileğiyle.

Önceki sayfa   Sayfa başına git
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
ANADOLU TELGRAF
Güneş 05:57   Akşam 19:41
Öğle 12:59   Yatsı 21:14
Nöbetçi Eczneler
KünyeHakkımızda KünyeKünye İletişimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri